Sunday, August 24, 2008

bALIK KAMPUN SORAN2...

Pertandingan silat tu 17-21 OGOS...
so aku plan nak anjak tarikh kepulangan ke sabah...
aku amik 23 ogos...sabtu..flight kul 1200hrs...
ade lebih kurang 2 hari...

alhamdulillah...aku dapat jenguk orang tua (parents) aku n my mbah...
satu2nya mbah yg aku ade...
(mosin doakan mbah, mak n bapak... sihat sokmo)

kira sempat juga la aku g jalan2 bawa mak aku kat giant klang...
beli perfume calvin klein 'truth' brand baru katanya...

esoknye cari barang2 kete wira...
dapat la fuel regulator...air filter... ++RM?
yus kirim stering kit utk serena nya...>< 90...barang limited
baju wasit juri 1...sluat silat 1

then malam last aku gi 'muyi' anak bik idah n bik isah...
hajat bik idah terkabul jua dgn kelahiran anak perempuan...setelah 3 lelaki...
bik isah anak lelaki...

23hb pagi aku kemas2 nak bertolak kul 9.25 pagi...

c u in pulau again on december...

No comments: